skrivkramper



det kommer alltid vara vi
förevigt, du & jag
ord jag egentligen inte förstår
men ändå älskar när du viskar dem 
i mitt öra
när du ser på mig
sådär som du alltid sett på mig 
sådär med glitter i ögonen 
ögonen
som jag faller lika handlöst för varje
jäkla gång
du tittar på mig
som om jag stod framför dig helt naken
så intensiv är din blick
 ord är egentligen bara bokstäver
för blickar som talar från hjärtat 
för ögonen är trots allt själens spegel
& sålänge våra ögon fortfarande glöder
kommer det älskling, 
alltid att vara vi




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gud vad vacker du är och skriver så fint!

2014-01-20 @ 20:20:30
URL: http://corneliacandevis.devote.se/
Postat av: Anonym

Vad använder du för redigeringprogram/app till dina bilder? Tycker du fixar till dom så himla fint! Svara gärna med en kommentar här under

2014-01-22 @ 14:39:45
Postat av: Anonym

Vet inte om min fråga försvann :( men i vad för programm/app använder du dig av för att fixa till dina bilder? Svara gärna med kommentar här under om du inte vill göra inlägg

2014-01-22 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu