Mindfullness



~
när jag ligger vaken
ensam med mitt sinne
ser jag allt så klart
ser jag att jag faktiskt inte vill
bli som er
bli en del av apatin
en del av okunskapen 
& bli förlorad
förblindad
utav strukturen 
jag vill opinera 
vara besvärlig 
kritisk
till strukturen & formationen
vi lever i 
jag vägrar bli en del
av förfallenheten
en skam för demokratin
för mänskligheten
för sålänge vi vågar tala
höja våra röster 
mot det vi anser vara fel
är vi starka 
vårt fall
står bakom hörnet
iklädd 
sin likgiltighetsuniform
invändandes 
en kommande 
allmän passivitet 
men ha,
jag tänker 
 tyvärr 
inte ge mig utan fight.
~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu