vem tackar nej till kalas


om du ska få
mig 
krävs det aningen 
mer
än 
3 sekunder.
det krävs aningen
mer
än 
tålamodet 
av ett litet
barn.
för jag önskar mig
fyrverkerier 
& solmogna jordgubbsläppar
i födelsedagspresent.
jag önskar mig
hängivenhet 
& lite jävla passion.
är det så mycket begärt?
egentligen.
egentligen vill jag ju bara 
ha dig, 
du som är som flädersaft
en perfekt sötma
som jag älskar 
så 
mycket.
men nu när du är 
slut 
får jag väl nöja mig med 
någon annan
halvlustig Lidl-variant 
som inte alls 
är ens i
närheten så
god.
så god som bara du är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu