i want more


saker jag inte förstår mig på hur mycket jag än grubblar på dem:
• rymden 
• varför folk lägger ner energi på att anpassa sig efter andra.
• tjejer som inte vågar säga ifrån 
• människor med dåligt självförtroende & självkänsla
• varför jag inte tycker om mango fastän det ser gott ut
• människor som tar skit i förhållanden 
• människor som har osunda förhållanden
• killar som har kalsonger under badbyxor 
• människor som köper fula skor 
• varför jag får ont i vänster tumme när jag är ledsen & heartbroken


Haha 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu