Situation livskris



i en evig apatisk cykel
punkterad på livslust
förkastar allt som kommer i min väg
hur går man vidare ?
kan någon tala om det för mig
finns det någon jävla handbok
att låna på biblioteket för att sedan få
ännu en förseningsavgift på 347 kronor.
hålet i hjärtat expanderar
i rasande takt. 
rotfylls till bredden med ännu en dos apati 
och såren läker aldrig
verkar aldrig vilja sluta vara sådär öppet sårbara och förblödande sorgliga
vem är jag
detta är inte jag
vem är du som tagit över mig
varför kan du aldrig släppa taget
så som han gjorde?
~
antagligen var det ju inte ens svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu