Du förtjänar inte ens mig ditt kallhjärtade svin

När du ångrar dig.
När du inser.
Vad du just kastat bort.
Som ett litet godispapper.
Ser vilket himla kap jag är.
Hur mycket jag älskade dig
Innerligt och ärligt

Kommer det vara försent
Älskling
För då kommer det finnas någon annan
Som får den kärlek jag en
Gång gav dig
Får ta del av allt det jag kan ge
Och det kommer göra så
Ont i dig
Att veta att du kunde haft allt det där
Fortfarande
Om du inte
hastigt och lustigt slängt bort det där
Himla
Godispappret som är jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu