Allting går upp för mig när solen går ner

Åh vilken dag.
Började 8 med franska och fick reda på att jag blivit godkänd på nationella !! Den lyckad är omätlig. Herregud.
Efter skolan åkte jag hem för att lägga mig i en solsol under en klarblå himmel. Så himla skönt ! Träffade även upp Ellen och vi fick för att köpa glass. Därefter jobbade jag till halv 9 för att sedan möta upp Lisa och Hanna. Hemma hos oss hade vi sedan middags/mys/bästa kvällen på länge med så mycket skratt.
Dessa människor får mig att må så bra! Ni gör mig så lycklig och vi har så himlans kul tillsammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu