Mina senaste veckor

Bloggandet har varit i botten då jag har haft alldeles för mycket annat att tänka på. 
Men lite bilder ska jag ändå bidra med nu när jag har en kamera och inte kan använda "jag-har-ingen-smidig-kamera"-usäkten. 
varit och fikahängt med JUR-isar. Mer fika än möte, så som det brukar bli.

sett ut något sånt här och varit gladare än vanligt
tagit vara på solchanser och tagit årets första fika utomhus med min allra allra bästastaste älskling.
gosar ihjäl oss under täcket och aldrig velat gå upp.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu