Valborgsfirandet

Så hemma och utvilad .
Igår firade vi Valborg uppe på Majstången (internatet) och man har aldrig roligare än man gör sig.
Så överlag var det en bra kväll men några missöden..
Tråkigt nog, men lögnare tror man inte, även om de talar sanning.
Bättre med öppen fiendskap än falsk vänskap. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Så Säger de som säger sig kunna.

 

jag vet inte. känner mig grundlurad. har inga ord.

jag har fått nog. nu är det din tur, nu är det helt upp till dig. 

- ska jag plugga, träna och tänka.
En promenad i solskenet skulle inte sitta fel.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu