så det kan gå

haha angående mitt stulna smink så ska jag berätta;
.
Jag och min aerobicsklass var nere på Sportlife i stan, det var tidig morgon och jättemycket folk!
Där glömde jag då min sminkväska + hårprodukter + plattång vid spegeln och märkte inte detta förrens
imorse när jag skulle sminka mig. Så jag ringde till Sportlife och de sa att det inte fanns där utan förmodligen hade
någon tagit det :(
MEN som tur var så ringde jag dit ännu en gång senare på eftermiddagen idag och då visar det sig att nattpersonalen tog med sig mitt smink hem så nu är det åter igen i mina ägor!
Åh är så himla glad över att slippa behöva köpa en hel ny uppsättning smink!!!
.
UPDATE: BLIR SÅ LACK!! fick tillbaka min sminkväska och det andra i en påse men sen visar det sig att det är ENBART sminkväskan. De har tagit ALLT däri utom 2 gamla maskaror. Vem får överhuvudtaget för sig idéen att sno någon annans använda smink!? åh vad arg jag är.
Kommentarer
Postat av: Anna

Shit det hade inte vart kul! Det här får mig att vilja sätta hänglås och metalldetektor på min sminkväska :p

2012-05-29 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu