Stay with me

sanne:
Skulle inte du kunna ha en bloppis? :)
-
anonym:
Du är så jädra snygg och tar så sjukt fina bilder! Hur tar du bilderna och redigerar? Kram !
-
-
Tackar och bockar!
Jo, en bloppis skulle nog inte vara så svårt att ordna. Och har en hel del kläder som skulle kunna behöva få nya hem. Så tack för idéen, får sparka mig själv i röven och göra en.
Angående bilderna så tar jag bilder med antingen min Iphone4 eller med min systemkamera, Nikon 40x.
(dock är jag oftast för lat för high-kvality-pix hehe)
Sen brukar jag redigera dem i antingen Instagram eller i mitt absoluta favoritprogram PhotoScape!
Det är otroligt bra och helt gratis att ladda ner (dock lite svårt att fatta i början innan man lär sig!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu