Från mig till dig

-
-
sånt här är ju bara så himla roligt! gud vad jag älskar kommentarer!
Jo. Jag började, för att börja från början, på PerBrahe-gymnasiet. Hade skyhöga förväntningar
men det visade sig enbart vara en besvikelse. Hade redan gått på sandagymnasiet i 9:an och därför kändes det helt naturligt att gå tillbaka dit. Vilket jag inte ångrat en sekund. Tycker det är en toppenskola.
I min klass på PerBrahe kände jag några i min klass och en hel del i andra klasser. Vilket var skönt. Men jag lät det inte påverka mitt val, var tvungen att tänka på mig själv.
På sandagymnasiet kände jag bara två stycken i klassen jag började i, Stina och Anneli. Men det gick jättebra att hitta nya vänner, visst det var lite rastlöst i början då man skulle "lära känna varandra" och anpassa sig till varandra.
Men nu såhär efter en termin tycker jag vi har kommit varandra riktigt nära! Iallafall tjejerna i klassen.
- Angående höstadiet vs. gymnasiet, jag vet verkligen inte! Hade världens bästa högstadietid med världens
härligaste klass! Vi var så otroligt tighta och på skolavslutningen var det hemskt att säga hejdå.
Men gymnasiet är en annan värld och därför också roligt på sitt sätt. Det är så mycket som händer !
Och man träffar så mycket nya människor. Det är så mycket mer än bara skola. Allt runt om.
Så gymnasiet är verligen ingen pina, i min mening. Det är definitivt mer pluggande men den sociala bitan
expanderas avsevärt.
Är aspepp på gymnasiet, känns som det kommer rocka!
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu