2011 - ett sjuhelvetes år

-JANUARI-
en jobbig månad. var olyckligt kär, rödhårig och trasig på alla håll och kanter.
-FEBRUARI-
lekte otroligt mycket med mitt hår, var på Canarieörarna och läkte i mina älskade vänners famnar
-MARS-
började träffa Anton lite smått, tränade på friskis och var på håkan hellstöm!
-APRIL-
annordnade ukm, hade grillkvällar hos clara, blev tillsammans med världens finaste
och såg min älskade mormor dö.
-MAJ-
fick läckraste drömfångaren, gick på min första begravning, satt på tak under popadelica, älskade orange, färgade håret gult, var i stockholm och allt var bäzt
-JUNI-
hade "skolbal" och skolavslutning, fyllde 16 med pampis överraskningsfest, sommarjobbade, såg colplay (!), firade midsommar med stina och  bara hängde med de bästa
-JULI-
åkte till halmstad med favorittjejer, tog vara på sommarkvällar, blev brun och drog till frankrike
-AUGUSTI-
kom hem, levde skönt, hade sims-lan, fick mitt första utegångsförbud, började på peset och var
bitter, firade morfars 90-årsdag, åt kräftor och lisa konfimerades
-SEPTEMBER-
åkte till halmstad och andades in den sista sommarluften, tog avsked av en otroligt saknad vän,
blev höstdeppig, festade, lisa fyllde 15 bast, kände mig otillräcklig, började på sanda
-OKTOBER-
var i gävle med brudar, modellade lite för bikbok, partajade, firade halvårsdag, gick på bio en hel del,
bakade pizzabullar, hänge mycket med anton och dansade in hösten i högklackat helg efter helg
-NOVEMBER-
saknade sommaren, fick lunginflammation och fick stanna hemma från stockholm,
fotade spirainvigningen, älskade cornelis vreeswijk, clara drog till sydafrika, var på dreamhack,
jofef bodde här och blev rev upp gamla sår.
-DECEMBER-
bakade julgodis och pyntade lika tidigt som vanligt, klassen blev tightare, klädde mig i päls, hade roligt tillsammans med tjejerna, var på luciatåg, hade julpanik, spelade en hel massa teater, firade jul och var i göteborg. firade nyår och invigningen blev inte vad jag tänkt.
gick även modell vilket var ur-kul
Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gjorde du på nyår exakt? :) kram

2012-01-03 @ 02:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu