Blood red

Har jobbat hela dagen idag och fick (som vanligt jobba över) .. Men fick med mig en hel påse med smaskigheter hem som plåster på såren ;) Sedan har jag tillbringat resterande delen av kvällen hemma hos Alexandra tillsammans med Lisa och Clara för att känna en kvinnlig gemenskap genom att kolla på bridges jones - dagbok . Haha Imorgon ska jag börja dagen med ett winerbröd ! (ps! Funderar starkt på att gå in och köpa den här jackan imorgon. Tänker att den kommer bli en bra avbytare med min annars trogna svarta guldklimp.. Färgen känns helt rätt också.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu