Hårprodukter

Här är några av mina favorit-hårprodukter.
brydde mig inte så mycket innan om värmeskydd och serum och liknande men har nu börjat intressera mig lite.
Här är de jag använder och hur jag tycker de fungerar:
Värmeskydd:
Got2b - guardian angel, tycker den fungerar bra & håret blir inte lika frissigt.
Wella - pro series, favorit. väldigt dryg och gör håret lätt och fluffigt. luktar även gott vilket är ett + i kanten.
Serum/Silkesdroppar:
har två olika "oljor". vet inte mycket mer än att de ska vara bra för håret och reparera och återfukta på ett bra sätt. Det ena från GLISS och det andra från IC. använder mig av båda, GLISS före tvätt i otvättat hår och IC i handukstorrt hår. funkar utmärkt tycker jag!
Torrschampo:
Från PROFF'S. Funkar dagar då man inte riktigt orkar/hinner tvätta håret. När det är sådär på gränsen till fett.
Luktar gott och håret ser inte fett ut alls.
Balsamspray:
Elvital-anti breakage, spratya och sen borsta. gör håret lätt att reda ut (efter man ex tupperat) och ger lyster.
Hårspray:
PROFF'S SUPER STRONG, det finns en djungel av hårsprayer och jag har testat väldigt många olika märken. Men jag tycker proffs är bäst. den håller hela kvällen utan att se fet ut. på andra plats kommer BOBBYS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu