22:13

Något som gjorde dig glad igår?
att få somna bredvid the love of my life. ungefär så bra har jag det.

Humör
just nu?
glad. dämpad. fundersam. harmonisk.

Vad gjorde du
klockan åtta på morgonen igår?
sov och drömde om precis allt och ingenting. 

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
satt i mitt kök och pratade med min moder. samtidigt som jag knapprade i mig ett knäckebröd.


Vad gör dig glad just nu?
tanken på att jag har så fina vänner och att jag har alla möjligheter i världen att göra exakt precis vad jag vill med mitt liv. inget kan stoppa mig

Hur vädret
är hos dig just nu?
mörkt. kallt. fint.

Vad var
det senaste du åt?
knäckebrödzzz



Bästa glassmaken?
är ingen glassare, ehehe, så jag kommer vara mellanmjölkstråkig och svara vanlig vit vanilj.

Sover
du tungt?
ooooooooom jag gör. skulle kunna vara jordbävning och jag hade sovit vidare exakt lika skönt. i princip.

Drömmer du mardrömmar?
det händer ja. drömmer dem för att sedan aldrig komma ihåg dem. hur mycket jag än försöker.

Hur många kuddar sover du med?
1 minst. 2 oftast.


Snarkar du
?

förhoppningsvis inte. men jag tror inte jag är heltyst heller.



Favoritplagg?

åh svårt! måste nog nästan säga.....svarta jeans? nä.....jo. allt som är svart. nästan.

Favoritgodis?
center blandat med sånna sura aprikoser eller vad det är! helt klart. och vitchoklad med jordgubbsbitar.

Höger-eller vänsterhänt?

mainstream högerhänt.

Stjärntecken?

tvillingggg

Vad längtar du efter mest just nu?

sova...

eller att få igång en normal dagsrytm. få saker att klaffa i mitt liv så att jag hinner med alla de 1000 saker jag vill göra. 

 

Kommentarer
Postat av: sannaaaaaaaaa

elin, förhelvete!!!! det är inte sura aprikoser, det är sura vattenmeloner!!!!!!!! HALLÅÅÅÅ ÄLLÄRRR

2011-09-26 @ 00:00:22
URL: http://jajusteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu