Snälla gråt när ingen ser.

vet ni...
...var precis ute och gick med mina två fyrbenta kompisar och det ÖSREGNADE.

har aldrig i hela mitt liv varit så blöt!

men faktum är att jag gillade det. när man väl var blöt så går det ju nästan inte att bli blötare.

så nu har jag fått mersmak och tänkte kanske planera in en löparrunda kvällen till ära.

we'll seeeee.

 

ps. sen angående det där med folk som snokar i min blogg så vill jag klargöra hur det ligger till, jag älskar alla som läser min blogg no doubt MEN sen när det går till överdrift och man använder mina ord som någon form av ledtrådsbas tycker jag det har gått alldeles för långt. Jag skriver vad jag vill och ni som inte klarar av det behöver inte heller läsa det som skrivs. Jag står för mina åsikter men ogillar starkt när det jag skriver misstolkas och utnyttjas. Skärp er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu