Livet är en besvikelse.

Måste få skriva av mig.
Är så sjukt jävla trött på människor. Människor i allmänhet.
Egoistiska jävla människor som enbart tänker på sig själva.
Falska fasader, människor som frågar hur det är fast de egentligen inte vill veta, människor som bara messar när det passar dem, människor som väljer kompisar efter tillfällen.
Människor som sviker när man behöver dem som mest.
Ibland känner jag mig ensamast på jorden, kan inte hålla inne på det här längre, som om jag går runt bland så många andra fast ingen ser mig ordentligt. Tittar på djupet.
Får känslan av att folk är rädda för att fördjupa sig i nya relationer, man har sina vänner sedan mellanstadier punkt så är det bara. Nya människor är sådana man bara träffar på fester och hälsar på på stan. Eller?
Alla vill hålla relationen på det där lagomstadiet där man känner varandra "lagom" väl. Inte för bra, inte för dåligt.
Jag vet inte om det är jag som gör nått fel eller om det beror på andra.
Finns det inte någon som är äkta? Är alla fejk? Är det något stort rollspel? Har jag missat poängen?
Jag vet faktiskt inte.
Och snälla, seriöst, om det är jag som gör något illa så skriv fan det, anonymt eller vad som, jag vill verkligen veta.

Kommentarer
Postat av: frida

ge ett smile till alla du går förbi i morgon, så kommer du få det tillbaka och då känner man sig genast bättre.

man har sina riktigta vänner, men om man vill lära känna nån på riktigt, det är kronligt. tack förfin blogg.

2011-09-21 @ 22:36:19
Postat av: Linda

Elin! Läste precis ditt inlägg, och ville bara säga att jag tycker du verkar vara en skitbra tjej med mycket bra i huvudet, kan vara gött att få höra det ibland från någon som man inte alls väntar det från.

2011-09-21 @ 23:30:22
URL: http://lindalybings.blogg.se/
Postat av: Erica

Elin! Du är bäst som du du är, du ska itne behöva ändra dig! <3

2011-09-22 @ 09:47:51
URL: http://alwayswearasmile.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu