He doesn't know why.

AAHAHA .
åh
kan inte sova, slösurfar och finner roliga biler där natthumorn är användbar då och då
satte igång världens facebooksnurra, blev missförstådd och nu orkar jag inte mer
har fått några underligt roliga kommentarer som jag skrattade åt ett tag
men nu avtar det
ligger skönt och tror fortfarande att det är fredag imorgon
+
+
har börjat finna att klockor med svart urtavla är vädligt fräsigt (åh hej medelålders-ord) dock hittade jag ingen bra bild på en sådan jag isådanafall skulle vilja ha.
+++++++++++++++++++++ciao+++++++++++++++++++++++++++
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu