Är det det här du kallar känslor?

vill mest bara hångla. äta utan att bli mätt. tända luktljus. slippa julstress och pakethysteri.
lyssna på julmusik i raggsockar. bli uppvaktad utan att ha bett om det. bada i saltvatten. bli riktigt svinsnygg.
spela monopol med ett fint gäng. hitta min borttappade sportbh så jag slipper ha en ursäkt att inte träna.
se på en till desperatehousewifessäsong och bara få leva utan tidsångest.
min kropp behöver vila. mina ögon slocknar vilken sekund som helst.
(varför skriver jag ens när jag är trött. all blir endå bara en enda röra.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu