Jag var fast på botten men slog mig upp.

Ja, en av höstens allra hetaste trender är som de flesta redan vet, Pälsen.

Fuskpälsen har tagit världen med storm men är det verkligen så mycket mer moraliskt  än en äkta?

Päls som päls?

Djuren är ju redan döda, vaför inte återandvända sålänge man inte dödar några nya?

Eller?

Tänker iallfall hissa trenden då jag tycker det är snyggt som tusan, framförallt svarta pälsar!

(en fet diss nu när jag ändå är igång: päls på högklackade skor! kommer aldrig klä mina fötter i något så avskyvärt!)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu