Never say never.

i'm back.
och har aldrig mått sämre.
skyhög feber, halsont, bulltande huvudvärk och ett efterhängset trötthetssyndrom.
jag ska aldrig någonsin paddla igen. aldrig. aldrig.aldrig.
har sovit i 19 timmar och nu ligger jag och dör i sängen. det är så stört mega varm!
( skulle inte förvåna mig om jag brinner upp. uft. )
nu ska jag sluta existera. ciao.
shit. underhåller mig själv med att kolla på gamla bilder som lisa har på sin dator och förundras över hur bruna mina ben var för bara någon månad sedan. snacka om att ha tappat färgen! ):
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu