You might be a big fish in a little pond..

mår sämst. misstänker starkt att jag håller på att bli sjuk. var ändå och tränade 1 timme innan men var urtrött när jag kom hem. så jag sov. och ville sova i all oändlighet. men nä. för vi har fysiknationella imorgon.så in my face. mmmfantastiskt. kul. kul. ehm ja. det kommer gå åt helvete yes. hejdå mvg-hej ig.


ÅH CPCPCPCPCP. vill gå på coldplay typ såhäääääär mycket. har lyssnat på dem typ sen jag föddes (som om de ens fanns då? pffthah.) och missade dem förra gånger de var här och nuuu kommer de igen. ät mig.
Kommentarer
Postat av: Anonym

vi SKA gå!!!

2011-03-16 @ 11:24:01
URL: http://sttinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu