The human world, it's a mess.

åh när man ser bilder blir jag så himla sugen på att bli blondin. eller ja. typ mer min naturliga färg. för det sliter ju faktiskt något enormt att hålla på att färga o greja hela tiden.plus att sen håller sig aldrig färgen man vill ha ändå.
....ah och sen så har jag en liten fight med mitt huvud som inte vill slutar påpeka hur mainstream blont är och hur störtmegafint brunt faktiskt är. hur det typ passar till typ alla färger osv.
... det slutar oftast i att jag blir frustrerad och vill strunta i allt och bara raka av skiten. eller färga någon jätteknäpp konstig färg (eller ah juste, jag kan ju behålla den underliga färgen jag redan har. m smart). bara för att lix. för att jag kan och för att om jag nu inte ska vara sådär mainstream så är det väl lika bra att slå på stort och göra värsta grejen av alltihopa. typ. göra dreads eller något. (om man nu hade gillat det, vilket man inte gör och därför fuckar ju hela grejen ur).
SUCK . dagens problematik alltså.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu