The monkey on your back is the latest trend.

Hej.
 Jag sitter hos min moster
(som förövrigt fyller år idag, onödig information check).
 wellwell. just för tillfället sitter jag inne då Filip , (signalement: 4 år, mellanblond, synes alltid tillsammans med sin följeslagare gosedjuret "piff") har ramlat ute i lekplatsen och slagit upp sin armbåge. och som ni förstår är situationen kaosartad.
not.
meeeeen iallfall. jag lever. har solat (en stund iallfall då jag inte haft barn klängandes runt mina anklar).
pusshej.

kul att min moster har typ 1 bild på sin dator. (valet mellan den bilden på en jordgubbe eller den på en säl var för svårt så yes. )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu