Yeah, some serious talk man.

Hej mina söta läsare.
Jag sitter i min säng och varken upp eller ner.
Tror jag hamnat i nån destruktiv spiral.
trodde att sommaren skulle bli tidernas tider men istället har allt bara blivit en flopp.
eller nä inte rikigt så dåligt, men jag känner mig inte sådär jätteglad som jag hoppats på att känna mig.
sådär bubblande sprudlande glad som typ alla normala idealmänniskor känner sig vid denna tidpunkt på året.
vet inte vad jag ska göra åt saken. känner mig ful och äcklig ungefär hela tiden och orkar inte riktigt engagera mig i någonting. är lat och osocial och vet inte vad jag vill göra med mitt liv.
MEN nu har jag skrivit av mig så nu får det fan ta att bli förändring. synd om er som fick läsa det där.
Nu stryker vi ett streck över detta och går vidare.
jag ska från och med nu, på heder och samvete göra mitt bästa. eller ja, försöka se saker positivt och inte tänka de där fula tankarna som letar sig in i mitt huvud och förstör min självkänsla.
( och är nästan säker på att jag vill ha tillbaka mitt bruna hår. nu är bara frågan vilken nyans av brunt det skall komma att bli. hej beslutsångest hej.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu