Never say never.

såg precis på "never say never" (aka. den så kallade justinbieber-filmen).
och den var faktiskt ÖVER
mina förväntningar. faktiskt väldigt bra. eller bra och bra. söt. mest.
jag förstår  faktiskt inte människor som "hatar" justin bieber, vad har han gjort för att förtjäna att bli hatad?
bara för att han sjunger så otroligt mycket bättre än typ 99% av världsbefolkningen.
avundsjuka alltså.
men jag tycker han är bra, jag bryr faktiskt inte ett piss om vad ni tycker.
brukar inte lyssna på hans musik men det går inte att komma ifrån att killen gar en grymm talang.
han är 16 år, helt okänd kille som har tagit sig ända till toppen där han blivit en enormt hyllad världsartist.
creds till justin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu