Your eyes affect my heart.

kvällens nattliga bravader bestod av att min kära syster kom hem från berlin och vi beslutade oss för att gå ut för att skejta/vandra lite, stina kom och stämningen var topp, anton vågade sig till ekhagen och nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. ungefär.
godnatt snuttisar


någonting liknande skulle jag vilja låta tatuera på min kropp. älskar skrivmaskinsstilen men skulle dock
vilja ha bara kanske 2-3 ord istället för en hel mening. hummhumm. och helst på revbenen, åh mums.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu