Snart är det jag som är kung.

stina rundbäck är för rolig och gör inlägg om mig! AHAHAH, jag rodnar över min slående skönhet pffffft.
- jag har pimpat klart mina jeans!!!
- det ligger kläder över hela mitt golv...som jag inte orkar städa upp
- jag är sugen på kakor....igen
- är arg på byggarbetarna som kommer klampa in i mitt rumm vid 7-tiden imorgon!
funderar på att låta dem plågas och se mig sova skönare än någonsin!
ibland är även stina ursnygg och visar framfötterna
.
och såhär ska jag se ut imorgon när muskelmännen kliver in här imorgon, håller tummarna för att de drar fram sina hårda nyoljade verktyg.
men det kanske slutar i fight...hmmmmm...
......och att få ett vinkeljärn i huvudet är ingen höjdare (säger hon som bara fått en billucka i huvet, suck)
...och då kommer jag fly fältet  till min urheta supermanliga pojkvän som oftast ser ut ungefär såhär.
och ja, asså
han är snyggare irl, det är bilden som är lite dåligt tagen bara.
NÄ NU KATTEN SKA JAG SOVA
det var allt för nu, klart slut.
Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG TJEJEN ÄR TYCKER JAG

2011-07-04 @ 21:09:12
Postat av: Anonym

jag skrev också klart slut!! håhåhihih vi är bäst!!

2011-07-05 @ 00:41:38
URL: http://nangijala.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu