And I break down as you walk away.

"Anonym:
Hejsan! Din blogg är otroligt fin och jag undrar vem det är som tar dem underbara
bilderna på dig? :D och vad det är för kamera om du vet... samt effekter. Kram! ♥"
-
fick denna urgulliga kommentar innan. blev jätteglad. tack!
jag kan börja med att förklara att alla bilder som finns på mig tar jag själv.
(iundantagsfall då jag tvingar min motvilliga syster hoppa in som kameraman vilket inte sker ofta)
jag använder bara vanlig självutlösare och en nikon d40x. eller med iPhone.
alla bilder redigerar jag i världens bästa program som heter Photoscape (finns att ladda ner gratis)
det är lite klurigt men helt klart bäst. tycker bilderna blir tråkiga utan effekter och dylikt (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu