Smile little bird we're close to tears.

Hey. är hemma nu oså. livet är uppochner.
men
jag har tänkt på en grej jättelänge nu och tänkte delge er med att
tänk om man skulle få veta vad alla människor tycker om en.
jag tycker det är jätteintressant med tankar. vad folk tänker. man tänker många gånger att man är heeeelt ensam om att känna en viss sak/känna någonting. men sen är det i de flesta fall inte så.
jag skulle så gärna velat höra vad folk tänker, jag vet att det låter så himla klychigt men ändååå, och om man skulle få göra det så skulle man nog få en helt annan bild av sig själv. många hatar när folk klagar på dem men jag skulle vilja att folk påpekade lite oftare vad de inte gillar så mycket med mig för det är lättare att arbeta med sig själv om man vet vad man ska putsa på.
för det finns saker man stör sig på hos alla människor och det är bättre att man själv är medveten om ens fel och brister istället för att folk ska gå och låtsas som ingenting. ärlighet varar längst.
Anton Kristiansson – Du Är Knark
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu