Längesen vi sågs älskling.

Hej alla obefintliga människor som läser min värdelösa blogg.
Jag och stina praoar. det går asbra. vi är grymma!!
det regnade idag  och alla barnen blev blöta och leriga.
vissa ramlade i vattnet.
och mina vantar är leriga. jag och stina tappade vår pizza igår : c
pizzabagarna fnissade åt oss. sen pärlade jagochbarnen halsband.vi var bäst.
och jag fick knyta. för jag var den enda som kunde.
kyssochsmek.hoppochlek?



jag är förälskad i barbapapa.totalt.galet awesume tröja.dock finns den bara för barn :'''c
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu