I'd give up forever for you..

Häi. Har precis kollat klart på "i rymden finns inga känslor", såfin film. sevärd.
  Jag tycker människor med asbergers är intressanta, de är så olika oss "vanliga" människor.
de lever typ
i sin egen värld och låter sig inte inte påverkas av någon.
Fashinerande.
och så kan de massor om ett ämnerområde som de inriktar sig på..


förlåt för alla egopix.
nä,jag har inget liv. funderar på att skaffa ett ämne att skriva om
för mitt liv är inte tillräckligt intressant... stil osv är ett ämne jag funderar på men
jag vet inte. vad tycker ni?


Goo Goo Dolls – Iris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu