Broke my eyes.

Fredag:
Vårshow hela dagen i skolan och det var nice :3
För alla 7:or. Det gick sådär.
   Direkt efter det så åkte Jag,Ceder,Alexandra o Clara med forum + massa kungsängsfolk till Liseberg. igen.
Det var nice. Speciellt colorado, hahahahaha ♥
 Clara får lite stänk på sig. Lutar sig sedan frammåt i "båtsaken" och säger;
"Jag vill inteeeeeeeee vara blöt!"
 Direkt efter träffas hon av en "hoppande vattenstråle" (alla fattar vad jag menar?) RAKT i huvudet.
HHAHAHAHAHA, jag trodde vi dog.
Nä men det var nice. Men nån omogen jävel tog sönder ett handtag i bussen så vi fick sitta på parkeringen i 1 timme och vänta på att någon skulle erkänna (vilket ingen gjorde). -.-
Lördag:
Vårshowsak igen för allmänheten. Det gick väl helt okej. Folk lipade :c
Jaja, sen så var det rix fm i stan och det var galet bra c:
var med massa folk, och min kamera hade typ inget mer minne så det blev endast 3 bilder från kvällen.

kyss. Jag var duktig och skrev massa c:









(flåt clarut för att jag snodde dina bilder :*

Kommentarer
Postat av: Christina

Schyssta glasögon haha :)

2010-06-01 @ 22:46:08
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu