The hardest part.

Idag var det premiär för kungsängskolans egna vårshow :3
hahah. det gick sådär.
Men jaja, det är bara en vecka kvar ungefär i skolan och jag börjar smått få panik.
Jag vill inte sluta, tro det eller ej! Vi har sån fin samanhållning i klassen och det har blivit en sån skön stämning i skolan nu när alla känner varandra så väl. fan jag kommer lipa på avslutningen :D
Och vi kommer aldrig mer gå i vår fina skola och folk kommer splittras och bajs :c
Fuck de som bestämmer.

(bild från slutet av 7:an)

Kommentarer
Postat av: sannaaaaaa

faaaaaaaaaaan vad jag saknar k-ängen! fan bästa skolan, bästa klassen. cp fitt junedal, jag spottar pårooom!!!!! :@

hahahah ;D

nä, men hälsa typ :)<3

2010-05-27 @ 20:53:49
URL: http://jajusteja.blogg.se/
Postat av: awwiee

Är videobloggar kul att titta på? eller tycker du kanske mest att det är en fjortis grej? Svara gärna om du orkar. Ha det fint kraam

2010-05-31 @ 20:13:44
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu