Sky is Falling.

ååååååååh, allt jag skrev försvann ;_;
Helgen har jag iallafall spenderat i tallnäs på konfaläger, väldigt trevligt faktiskt c:
 över förväntan.
Vi pratade om blommor och bin så att säga, åt alldeles för mycket mat,gick en väldigt roande spökrunda, blev blöta i regnet, tryckte i oss ton av godis, spelade brännboll inomhus o: , skrattade en massa och mycketmycketmer.
 Jag har även hunnit fira min lilla farmor som fyller år imorgon.
Inte illa.


hahahahhahahahaha, alexandra kommer äta mig :c
menmen, det bjuder vi på.










det var lite av alla bilderna.
Kommentarer
Postat av: sannaa...aaaaaaH

asså f u elin D:

lägg ut några på fb också D:

2010-05-10 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu