Whisper.

Idag är det studiedag (läs; En extra sovdag)
Jag håller på att klura på alla läxor vi har denna veckan.Franska prov, So-läxa och "planera-en-egen-idrottslektion".
Men jag tänkte ändå uppdatera lite vad som hänt den senaste "veckan";


Några nya plagg fick flytta in i min garderob (:

före...........................................

.....................efter!        helt galet :o :D

kan det bli bätte än så här?

Jag och Felicia var söta...........

Jag och B2 upptäckte hur otroligt beroende dipp kan vara?! och gott dessutom :o

Vi proppade även i oss österrikisk, smält MilkaChoklad. Det var inte fel det.


Vi spelade även volleyboll-turnering hemma i trygga Jönköping för första gången. Inte dåligt. Det gick väldigt bra trotts allt och jag hade tänkt att lägga in bilder men de har pappa :(
Vi öppnade på Plejset med ska jag inte glömma att säga. Det är nice.

Så kan det gå, puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu