End of the beginning.

åh. tiden går så fort. springer nästan fram c:
det är redan juli och imorgon åker vi!
helt galet. och jag har precis börjat packa, duktigt elin.
Menmen, gårdagen spenderade jag tillsammans med stinafina och vi hade galet roligt. as always ;3
du är bäst ♥
Idag har jag sprungit runt nere på A6 och panikshoppat. sånt gillar vi, not.
Jajaaaaaaaaaaaa, skriva är slöseri med tid och tid har jag rätt ont om så. pussoch ha en toppen sommar.





bilder från i... ehm vad blire....fredags? när vi grillade uppe på utsikten :3
mysigt värre.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu