Tjugofjärdejanuari.

Idag så hade min mobil ställt om sig så jag trodde jag vaknade vid halv 12, och fick panik. När i själva verket vaknade vid kvart i 10 -.-   suck,
    I alla fall, igår gick det rätt bra faktiskt. Vann 4 av 6 matcher.
Att gå upp 10 i 5 var däremot inte speciellt kul.
usch. Och bussdörren gick inte att få upp p.g.a att den frysit fast.
Sååå..alla fick krypa in i minibussen genom bagagen. haha, kan man ha mer tur?
 iaf, när jag kom hem igår så hade pappa skaffat ett nytt abonemang och nya mobiler :o
jag blev en aning chockad. Vi har haft telenor i ca 1,5 år nu och de har varit sämst rent ut sagt.
Men nu är det 3 som gäller. woho.

Grattis Claruus på 15 års dagen förresten, jag älskar dig
(och grattis amina som fyllde igår ♥)




jag vet inte om jag ska byta till en annan färg, den skulle varit snyggare
i svart.

Kommentarer
Postat av: sannaaaaaa

babe, vi går & köper kondomer nu eller? ;)<3

2010-01-24 @ 15:27:30
URL: http://liketherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu