Change.

Dåligt uppdatering, och jag har faktiskt en anledning denna gång, vi har fått virus på våran dator, inte mysigt.
ahja, hela kärlekt-veckan har gått jättefort och jag undrar hur många gånger vi har upprepat ordet kondom?
det kan man ju fundera över. det känns som vi snackade om det heeeela tiden, eller så är det bara mitt huvud.
det kan vara så också.
i alla fall. imorgon åker jag och resten av mitt söta lilla volleyboll-lag till ängelholm för att kvala till sm.
hoppas det går bra (:
annars så flyter väl allt på rätt bra, Amina fyller 15 imorgon och Clara'babus på Söndag.
Woho, gratttuuuuuuuuuus :*
jag mår de leva,jag mår de leva, jag mår de leva...osv osv ah ni vet resten.
puss.
...och tack aiiter för att du tycker om min blogg (trotts att den är den sämsta som någonsin skådats).


blond eller redhead?

Jag funderar på att fixa tillbaka mitt blonda hår till våran/sommaren och skaffa bruna
linser. Jag behöver era åsikter. Ja eller Nej?


Kommentarer
Postat av: Theodor

GRÖNA FTW!!!

2010-01-22 @ 22:09:46
Postat av: rebecccaaaaa

älsklingälskling

ses snart? <3

2010-01-23 @ 13:26:46
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/
Postat av: nell-bert

ja, tummen upp för röd! men tycker att du passar bättre i blond :D

2010-01-23 @ 20:20:14
URL: http://hundrahemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu