Dark, so Dark.

Idag så har jag och B2 varit duktigt. Vi var och åkte skidor (:
Det var faktiskt rätt kul. B2 ramlade i liften ;*
Vi smygtränade lite inför österrieeech lix ;o
tss, clara var iaf tråkig och ville inte ;(
Ahja, sen så var jag, pappa och Lisa ut & lät hundarna springa. tog massa bilder och shit.
Kvällen spenderades iaf med B2 och vi bestämmde oss för att färga mitt urtvättade hår. Så vi gick ner till coop och så köpte vi färg (djup kastanj). färgafärgafärga. Jag älskar dig Sanna, du är bäst ♥  
Och nu några timmar senare sitter jag här hemma med mörkbrunrött hår :)
och jag är nöjd, tro det eller ej.
Det är inte lila, woho.
Hoppas färgen håller ett tag nu bara :)


hihi, B2 :*



B2 spillde färg på sin tröja :(


Så kan det gå..


Resultat. Rätt dålig bildkvalitet men lev med det :)
Kommentarer
Postat av: sannaa...aaaaaaH

så jävla sexii är jag med hjälm & tigerrandig tröja, ajjemäääääääääään :D

nä, men vi är best lix [:

älskar dig B1 (LL'

2010-01-11 @ 19:47:17
URL: http://liketherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu