Österrike.

Hem ljuva Hem!
nu är jag hemma igen från en veckas semester i österrike :)
Det var inte helt fel. Och som grädden på moset var B2 och Clarut med också med deras mammor!
En riktig mamma-dotter-resa. Vi gillar.
Veckan bjöd på massa sjuka och roliga grejer :D hahaha.
som när jag och clara åkte rodel (typ österrikisk kälke)  ut för ett stup!! :o
så kan det gå..
Så många roliga minnen som vi aldrig kommer glömma!
Och nu sitter jag här hemma i tråkiga, kalla, snörika sverige och är sjuk :(
Kan det bli bättre? 
Tror fan inte det ;<
Men jaja, puss :D


















så det var några av alla de typ 700 bilder jag tog under resan :3
Kommentarer
Postat av: Alexander bästaste bollman

Mer bilder! XD<3

2010-02-22 @ 23:38:07
Postat av: sannaaaaaaaaaaaah

MEN DITT CP, JAG SER HELT NFALKNDGLEJGABNDGF UT PÅ VARJE BILD

2010-02-25 @ 07:51:24
URL: http://liketherain.blogg.se/
Postat av: eeeeeeeeeeelin.

det gör du ju INTE! :o

sluta :D

du är fin <3

2010-02-27 @ 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu