Drowning.

Hej.
Idag så har det varit en trevlig dag. Eller egentligen hela veckan..
Jag och Clara gick upp extra tidigt idag för att åka ner till loppisen på Tändstickssområdet. Jag tycker det är jätteroligt och gå runt bland alla saker och bara kolla. Och sen plötsligt! hittar man den där peeeeerfekta väskan man letet efter så länge. Sånt är mysigt :)
Jag hittade faktiskt trevliga grejer även denna gång, fast de lägger jag ut bild på senare. Igår hittade jag äntligen jackan jag suktat efter länge nog nu, yey.
Nä nu ska jag snart gå till clara för att ha en mysig kväll med henne och sanna i guess.
Puss.

Kommentarer
Postat av: amiiiiiina <3

söööööööööötiiiisss<3

2010-02-28 @ 00:13:11
Postat av: felicia

vadå sanna&clara? :o

jag vart också vad pucko!

2010-02-28 @ 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu