All I want for christmas..

shit..helt plötsligt var det jul.
antingen är det jag som är efterbliven eller så har december gått racersnabbt..
lurígt detdär.
jag & bollman sov iallfall hos clara igår och det var jättefint. sen så har jag tillbringat hela dagen nere på stan, åkte dit vid 11. fick min första lön också. och bytte julklappar, har så galet fina vänner.

Nu ska jag slå in julklappar och äta ton av knäck.

HAHAH, voodoo-dockan är komisk.inget jag förväntade mig att få, men den kan ju alltid komma till användning
nån gång i framtiden..häh.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu