Hoppar du, Hoppar jag.

Tja.
Idag har det varit fullt upp typ (:
I skolan hade vi övning inför vårshowen i aulan och det var nice. Felicia dök upp tillslut, trots allt. höhö.
Vi hade även bild, vilket jag bara älskar mer och mer för varje gång. Konstigt, jag har aldrig sett mig själv som en konstnärlig person. Jaja, nu är det hockey och jag hoppas att Hv vinner idag. De är värda guldet (:
Ha det toppen.
.....................................................
btw, alexandra är nu 15 år :D
och det firades med pompa och ståt, höhö. Såå kul! Verkligen lyckad kväll och tack till alla som var med.
Men B2, jag älskar dig nu och föralltid. Jag skulle inte kunna se ett liv utan dig ♥


Bollen kom dit, dagen i ära (:


B2, Flasha and moi som (som förövrigt ser extremt blek ut i kamerablixtens glans, höhö)

Nån gillade grädde? c:

Några sov? :D




(och jag vill också tillägga att jag har mycket mera bilder, men jag väljer att inte lägga ut dem pga att jag inte vet om det är okej med personerna).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu