Namninsamlingen.

Jag tänkte dra mitt strå till stacken och länkar därför till;
http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=4508

Det är helt sjukt! Skicka hem en 14årig pojke till Irak där han absolut inte kommer ha någon framtid.
 Efter att ha bott i Sverige i 3 år så får familjen helt plötsligt ett "Nej" och tvingas flytta tillbaka, så ska det inte vara. Det är fel. Det känns konstigt att han som går på min skola, någon man ser dagligen kommer på Tisdag tillsammans med sin familj sättas på ett plan påväg tilllbaka till irak och aldrig återvända, det känns overkligt. Det är sånt man hör talas om men sånt som aldrig händer i ens omgivning. Men nu gör det faktiskt det. Jag kan inte ens tänka mig alla flod av blandade känslor han måste känna. usch, jag vet inte hur jag skulle agerat om jag satt i deras sitts. Hemskt, att man kan behandla folk hur som helst.
Så jag ber er, alla ni som inte skrivit på, gör det för det kan betyda så otroligt mycket !

Kommentarer
Postat av: rebecca

vet du hur mycket jag saknar dig?

livet suger så jälva hårt.

2010-04-19 @ 18:57:07
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu