Wildteens bildbomb (:

12: 28  2/9-09
   bilderna från igår ♥


     Först så åkte vi till en bondgård som låg på vägen och kollade.


              vi fick också gå in till kalvarna och de var grymt söta!

        En kalv sög på claras finger ;>
 
               
 
           Hahah, sen skulle vi plocka majs (:

 
 


  typ skala majsaken,

   Alla var typ helt döda när vi kom fram ;s

        hahahah, typ sanna i tältet ;>


       Vi lagade all mat på stormkök (:
  

        vandra -.-

         

          När vi nästan var framme stannade vi på nån
                 utsiktsplats och man såg hela jönköping! :o





Alla bilder tillhör mig och att kopiera är sjukt lågt.
´

Nu är jag hemma iaf och har ont i hela kroppen!
  Men jag ska förmodligen åka till stan en sväng, pussochhej ♥

Kommentarer
Postat av: sannaa

HAHAHAHAHAH

jag ser ut som värsta tjockisen jue ;<

ta bort :@

2009-09-02 @ 16:58:24
URL: http://liketherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu