take over.

23:31   5/9-09

Uppdatering :)
Gårdagen blev en myskväll som jag förutspådde. En sjukt rolig kväll!
Det startade iaf med att jag och sanna åkte ner till stan och mötte clara ♥
Sedan gick vi till hemmakväll och hyrde The Changeling & En shopaholics bekännelser :)
Dock hann vi bara se på The Changeling, som var hemsk men bra.
Kvällen var iaf toppen & jag älskar er ♥



       9/10 :)
Jag rekomenderar filmen starkt ♥ 



hahahah, jag låter som en man ;s
  så sjukt stor var den iaf :o

   


Idag; chilla, a6 med ellen & typ vara hos clara ♥



 
                                              
Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg :)

2009-09-06 @ 16:54:43
URL: http://sarra.blogg.se/
Postat av: sannaa

jävla äckel spindel, seriöst ;o

2009-09-10 @ 19:39:41
URL: http://liketherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu