Until The Day I Die.

19:40   27/9-09

Hej ♥

Jag har varit hos min moster hela helgen och det får räcka som ursäkt.
Det var iaf väldigt mysigt och ja, det hände inte så mycket.
I Fredags var jag iaf på stan och lite grejer fick följa med hem (bilderna).
Idag så har jag och B2 varit i sofiakyrkan på "konfasak" (:
Det var väl helt okej och så.
Varken jag eller Sanna är ju speciellt kristna och det var ehm, hur ska jag säga, väldigt ovant att vara på en gudstjänst ;>
hahahah ♥
Träffade iaf en jättegullig och snäll tjej som vi umgicks med, Erika :)
Resten av dagen har varit fett chill ♥


   Den luktar Tvister, seriöst :o

 Tunika - H&M
lång kofta- H&M

 
Mössa/baskerliknande- H&M


PUSSOCHKRAM, ♥




  hahahahahah, ja, jag låter konstig men nöj er.
  Vi hälsade på mormor & morfar och då var det massa kor där typ ;>
  och Lisa skulle såklart mata dem.
   Myes,you love it.
Kommentarer
Postat av: Theodor

Ja du... hade vart bättre om du hade haft kameran vriden 90 grader åt vänster...

2009-09-28 @ 17:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu