can't go back


21:49    11/9-09

Hejdå Kungsängen, Hej Jundeal (:

Idag hade vi sovmorgon till klockan kvart i 12! ♥
Fast jag skulle vara på jundedal vid halv 8 :o
suck -.-
De typ visade mig runt och så :j
Sen till skolan och hade endast 2 lektioner, we like (:
 
Resten av kvällen har jag tillbringat på plejset och det blev faktiskt rätt lyckat.

Puss ♥
____________________________________________________________________________________________♥



        

       Detta är ungefär vad som finns på min vill-ha lista just nu (:
            från GinaTricot och Forever21 ♥



                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu